24.4.13

Fashion army




Jeg vil hverken betegne mig selv som fashionista eller stylista, men som så mange andre kvinder kan jeg rigtig godt lide sko og mode. Men af en eller anden mærkelig grund, så trænger jeg gevaldigt til at få opgraderet med et par helt klassiske stilletter. Måske fordi jeg nærmest kan løbe marathon i de gamle jeg har, så er de bare ikke blevet udkonkurreret, selvom de fashionwise helt sikkert fortjener det?!

Nå, men eftersom Bianco har søsat deres kampagne, hvor der søges deltagere til deres fashion army, så har det også søsat mine tanker omkring at jeg skal få fixet den sorte plet i min skogarderobe. Så jeg drømmer løs om stilletter (og en enkelt afstikker) og har vist nok næsten besluttet mig for at patricia pump er en værdig arvtager.

Faktisk er det slet ikke noget nyt at virksomheder satser på brugerdreven innovation (det har jeg set fra mit arbejde med innovation og entreprenørskab), hvor de lærer af kunderne - hvad de synes er fedt, hvor de deler deres idéer og giver værdifuld respons på produkterne og nyeste trends. Efter sigende skulle der være rift om pladserne, men du kan her på falderebet melde dig til fashion army lige her, hvor du kan læse mere om konceptet.

Indlægget er sponsoreret, men meningerne er helt mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar