13.6.12

Små fusser


Agnes er blevet mere gående end kravlende og mit moderhjerte er lige ved at sprænges af stolthed. Det har samtidigt også betydet, at jeg nærmest har endevendt hele markedet for begyndersko til hende. For mig virker det nemlig som om at hun er blevet endnu mere sej til det at gå efter at der er kommet godt fundament under fusserne.

Faktisk synes jeg det var ret svært at vælge, da alle sko i størrelse lille er enormt nuttede. Men efter lange overvejelser faldt valget på sølvfarvede bisgaard sandaler med let sål og en fant indesko med en fin lille blondedetalje. I mit hovede (og på webshoppen) var de altså mere korale end den orange de mere er. Det synes jeg er lidt ærgerligt og jeg har næsten fortrudt at jeg ikke valgte gul, rosa eller sølv i stedet.

I øvrigt kan jeg på det varmeste anbefale elle-belle, hvor jeg købte sandalerne over webshoppen. Det er ubetinget den bedste online shopping service jeg har oplevet og med fine små overraskelser i pakkerne. Og apropos webshopping, så skal jeg have startet min jagt på et par lukkede sko til frøkenen nu hvor udsalget er skudt i gang. Jeg tror det bliver rosa begynder angulus, men har du fif til et yndigt par vil jeg meget gerne høre det. :)

9 kommentarer:

  1. Jeg havde også vildt svært ved at vælge, da vi skulle købe Fleurs første sko.
    Det blev et par begynder Angulus i sølv. Ville egentlig ikke ha' dem i sølv, men kunne få dem til 200,- og så slog jeg altså til. :-)

    En Fant skoene er mega kære! Også i den orange farve, men kan godt følge dig... Hvor har du købt dem?

    Fleurs næste lukkede sko bliver også Angulus. Alene fordi jeg synes, de er lækre både i kvalitet og udseende.
    Hun har disse sandaler fra Ecco, som også er lækre i kvalitet, men knap så fine: http://www.netskobutik.dk/ecco-hide-og-seek.html

    Hvilken str. skal du bruge? Så kan jeg lige holde øje – leder nemlig også efter et par nye til Fleur. :-)

    KH Tine - og undskyld smøren ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. En Fant skoene er fra en webshop der hedder hoppeloppe. Der var ok service. De findes i flere forskellige webshops, så jeg købte bare det sted hvor der var den farve jeg besluttede mig for. :)

      Angulus sko er også så lækre og kunne jeg få dem til 200 kroner havde jeg også slået til nærmest uanset farven! Jeg er lidt i tvivl om Anges størrelse, men hendes fodmål er knap 11 centimeter så det er vel omkring str. 19-20 afhængig af mærke. Du må gerne give et prej hvis du finder et godt sted at shoppe. Tak. :)

      Slet
    2. Har faktisk lige fundet et super tilbud i dag, så værsgo'. :-)
      http://www.larvefoedder.dk/2281-brun-prewalker.html
      I følge deres guide, skal Agnes vel ha' en 19?

      Har ikke selv bestilt endnu – skal lige ha' målt hendes fod. Hendes nuværende Angulus er str. 18, Ecco sandalerne er 19 efter vejledning i butikken, så er i tvivl om hun skal ha' 19 eller 20 i de nye. Tror jeg printer deres fodmåler ud, og håber på at blive klogere.

      Har heller ikke besluttet om de skal være brune eller musegrå endnu. Synes begge er super søde. :-)

      De har i øvrigt også En Fant skoene på tilbud derinde.

      KH Tine

      Slet
  2. Små sko er bare SÅ fantastisk cute :) Og hvor er de her da fine!

    SvarSlet
  3. Det er altid ærgerligt, når man forventer noget andet end man får, men jeg er da helt tosset med de orange sko! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig. Modellen er super fin og afhængig af hvad jeg sætter dem sammen med så kan de også godt se lidt mere korale ud. Havde jeg stået med farverne i hånden havde jeg nok valgt en anden. :)

      Slet
  4. Åh ja, små, bitte sko er altid yndige! Mine piger bruger efterhånden 35 og 37 og det er der altså intet nuttet over :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja der har cool nok erstattet nuttet. :D

      Slet