20.6.12

I feriestemning




Jeg er kommet i feriestemning. Altså sådan for alvor. Med høj blå himmel, bare arme, sol og kvidrende fugle i dag er det sådan set ret nemt at komme i stemning. Og med udsigt til at vi også ret snart tager til Kreta på ferie, så kredser mine tanker meget om det for tiden.

Så jeg tjekker lange mentale lister, prøver at få overblik for mangler, bladrer gamle feriebilleder igennem (nederste er fra Zakynthos), shopper og klipper ud til lidt sommertøj til Agnes og har daglige tøjkriser over min egen sommergarderobe. På afrejsedagen har Karsten fødselsdag, så det skal vi også lige nå inden med alt hvad det indbefatter. Jeg glæder mig rigtig meget og drømmer mig hen til varmegaranti, struttende pigemaver i badetøj, bare tæer i sandaler og græsk mad. Sidste år var feriedestinationen Danmark da Agnes var helt lille, og selvom det var en rigtig hyggelig ferie, så er det bare ikke det samme for mig! Måske derfor er glæden ekstra stor over at skulle afsted?

I min leo toilettaske skal både de nye Essie lakker med og læbepomaden fra EOS, der er med solfaktor. Et nyt bekendskab, men jeg er sikker på det er et godt et af slagsen.

Hvor skal I på ferie?

14 kommentarer:

  1. Ja vi havde jo også lille baby sidste år og var bare hjemme, så jeg glæder mig også helt vildt til at komme af sted i år. Det bliver dog først til september at vi tager til Mallorca. Så vi håber på noget sol her snart, da vi også har en uge i sommerhus i det danske sommervejr at se frem til.

    Jeg tror også jeg må prøve de der læbepomader. Stod og kiggede på nogle i Matas i dag og fik da helt lyst til at eje den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne også godt klare et gensyn med Mallorca. Det bliver skønt for jer at komme derned i sensommeren. :)

      Læbepomaden har jeg også kun brugt en lille smule ind til videre, men den virker rigtig god og har en fin frugtet smag uden det bliver for meget.

      Slet
  2. Dejligt at se frem til ferie, det gør jeg også selv lige nu. Vi taget nemlig til Italien på søndag i en uge. God ferie når det kommer så vidt.

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det bare dejligt.

    Vi har næsten lige været en uge i Spanien med hele svigerfamilien, hvilket var utroligt skønt. Det gjorde det godt nok noget mener at klare foråret mens vi tæller ned til sommerferie.
    Fordi vi allerede har været på solskinsferie tager vi bare 5-6 dage i berlin eller så satser vi på den danske sommer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder også som nogle gode sommerplaner. :)

      Slet
  4. Åh I er heldige! Rigtig god rejse!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke. Højsommeren bliver for dyr, så det var super at kunne få det billigere ved at tage tidligere afsted. Tak skal du have. :)

      Slet
  5. Eos laver de bedste læbepomader - du kan godt forberede dig på at blive afhængig;)

    SvarSlet
  6. Lækkert at komme afsted til Kreta :-) Og vejret i disse dage kan man da godt komme i stemning af :-) Vi tager en tur til Berlin, og det er min første tur til byen, så jeg glæder mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Berlin har jeg efterhånden også hørt rigtig meget godt om, så det kunne også godt lokke mig. :)

      Slet
  7. Hvor bliver det godt for jer. Jeg er lidt misundelig ;) Vi skal til Berlin her i sommeren, og er så heldige at være inviteret på en Egypten-tur senere i efteråret :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så godt på bloggen I er nogle heldige kartofler! Begge ferier lyder skønne. :)

      Slet