22.3.11

Puder


Utroligt at man kan blive begejstret over nogle puder, men jeg synes altså vores krea camp produktion er blevet enormt fine. Faktisk så fine at jeg synes de også passer forrygende ind på kontoret og i soveværelset, så jeg skal vist have opsamlet lidt mere pudeinspiration - for ens puder i tre rum går virkelig ikke! De to grå hay-wannabees er med forskellig farvede knapper på hver side, så vi kan skifte look alt efter humør. De er i farvekombien gul/blå og lilla/grøn...

Puderne er til sofaen (første billede var for at få dem samlet), så nu skal jeg i tænkeboks over hvad jeg så mon skal lave til kontoret. Der er stadig rhomber i overskud, så mon ikke der trods alt bliver en pude eller to mere i samme stil. Alt andet ville jo være spild - host!

Jeg begræder stadig at de to skønne prints fra Kerry er blevet forvist til kontoret. De var udset til at hænge i stuen, da jeg købte dem før jul, men der havde jeg bare lige glemt at tage Karsten i ed. Suk, der er virkelig hårde forhandlinger om indretningen hvilket mest af alt resulterer i, at vi står i stampe. Det ville være meget nemmere hvis han ikke havde en holdning - eller bare i det mindste havde det samme som min (men han vil nok sige det samme!!)...

I øvrigt skal jeg til smykkeworkshop & caféhygge i aften. Ehj, det bliver godt!

25 kommentarer:

  1. Uh, kender kampene.. Men okay, det er også rart med en mand der interesserer sig lidt for boligindretningen! Puderne er virkelig flotte må jeg sige :-)

    God aften!

    SvarSlet
  2. Det ser super godt ud!! Ej, jeg må altså også snart få syet nogle nye puder til sofaen. Endnu en ting på to-do listen;)

    SvarSlet
  3. Sikke et skarn han er ikke at ville have Kerrys ting hængende i stuen. Der er da SÅ fine.
    Lækre puder du har fået lavet :) Min mangler også en makker, så som Anne er der mere på to do listen. Hvordan har du egentlig monteret dem? Lynlås??

    SvarSlet
  4. Lækre puder! Især de Hay inspirerede, dem er jeg altså tosset med. Er også stadig super glad for den jeg lavede med retrostof på knapperne.

    SvarSlet
  5. Whauu... hvor er de flotte! Hvem dog bare fik syet noget ... ihh de ville pynte herhjemme sådan nogle :)

    SvarSlet
  6. Hold op hvor ser det godt ud - wauw og ja billederne er altså også fantastiske :-)

    Min mand har lige annonceret, at han vil købe noget anlæg halløj til fjernsynet med store højttalere SUK....han har så accepteret nogle nye tapetprojekter her og der, så vi er da nået frem til en form for deal :-)

    SvarSlet
  7. De er bare blevet rigtig fede, de puder - lige sådan nogle jeg søger. Hvis du får nogle i overskud, siger du bare til :) Ellers må jeg vist igang sammen med min mor.

    SvarSlet
  8. Det er simpelthen bare nogle helt fantastiske puder du har fået lavet! Er faktisk lidt misundelig :-)Det projekt kunne jeg også godt tænke mig at kaste mig ud i (sammen med alle de 10 mio. andre ting...hmm)
    Min kæreste har heldigvis ikke den store mening om indretningen, så jeg får "næsten" lov til at gøre som jeg synes er bedst :-)

    SvarSlet
  9. Virkelig nogle lækre puder du har lavet!
    Så flotte:)

    SvarSlet
  10. Ha, ha, ha... Det har jeg også tænkt ofte: Hvis bare han var ligeglad eller at han forstod sig på indretning for så ville han jo synes det samme som mig :o)

    SvarSlet
  11. Nej hvor er det bare lækre puder - wauw altså hvor er de fine..... og ELSKER din stol:)

    SvarSlet
  12. Virkelig skønne puder. Hvor har du de fine knapper fra? Eller er de hjemmegjorte?
    Som sagt tidligere, altid skønt med en krea-camp.

    SvarSlet
  13. Wauw, hvor er de blevet flotte. Jeg ville også så gerne ha lavet nogen til vores sofa.
    Ja hvorfor skal de mænd da også ha en mening om indretningen!? Hehe...

    SvarSlet
  14. Wauw, hvor er de bare blevet flotte! Jeg er helt vild med farverne!!

    SvarSlet
  15. Så flotte puder. Kan godt forstå du er stolt!

    SvarSlet
  16. Det er de skønneste skønneste puder. BASTA. Det ser alt for lækkert ud og det bedste er at de er hjemmelavet, så er man altid lidt mere glad for dem..:-)

    SvarSlet
  17. Sikke nogle fine puder og ikke mindst en meget fin blog :0).

    Det billede du har til at hænge (til venstre), hvilken str. har du købt det i? Jeg har i dag været inde og kigge på dem, men er lidt i tvivl med størrelsen...

    Mvh Maria

    SvarSlet
  18. Hvor er de bare helt fantastisk fine de puder!!! suk....hvem der bare kunne det der med nål og tråd.... (Give away...give away...give away!!!! blev der råbt:-)

    SvarSlet
  19. Super fine puder!
    Og ja vi er vist nogle stykker der efterlyser den der ligegyldighed angående indretning som en stor del af den mandlige befolkning efter sigende skulle være i besiddelse af?
    Monstro man kunne bruge ideen med knapper på den sofa jeg er ved at ombetrække?

    SvarSlet
  20. Aaaj, de blev fede de puder..sikke fine farver :-)

    SvarSlet
  21. De er super fine. Skøn blog du har.

    SvarSlet
  22. Hej Maiken
    Hvor ser det bare fedt ud! De er da blevet så flotte :) Og ja, som mange andre kan jeg godt nikke genkendende til det der med manden med holdnig - hvad skal det nu til for ;o)
    KH Mette

    SvarSlet
  23. De halekinpuder er da noget at det flotteste jeg længe har set! Og sikken et arbejde at få alle delene syet så pænt sammen! De ryger lige lukt i inspirationsmappen til et tidspunkt, hvor jeg har lidt mere tid end nu. Må jeg evt. linke til dem fra min blog, så jeg kan 'finde' dem igen? (Og reklamere for din skæppeskønne blog!):GIRLPOWER:
    Din mand burde virkelig lade dig få din vilje efter min beskedne mening! ;-)

    SvarSlet
  24. Ehj, tak for alle jeres søde kommentarer. De pynter altså også gevaldigt i stuen! :)

    Også lidt sjovt, at jeg bestemt ikke er den eneste som indimellem ville ønske at være mere enige indretningsmæssigt med sin bedre halvdel...

    Anne - Indrømmet, på den dovne måde. De er bare riet sammen i bunden. Jeg har det sådan med puder, at når de trænger til at blive vasket, så trænger jeg til nye puder. :)

    Ida - Hov, jeg glemte da helt at linke til dig. For idéen til at lave hay wannabees fik jeg jo blandt andet fra dig. Din pude er rigtig fin!

    Vicky - Den er jeg også rigtig glad for. :)

    Sarah - Ja, de er lavet på en knapmaskine, men man burde kunne lave nogle tilsvarende i hånden med et knap-kit.

    Maria - Printet er i A4 størrelse, men jeg kunne godt tænke mig den store også.

    Sidsel - Tak! En harlekin give-away vil jeg ikke afvise, men så vil det først blive efter lillesøsters ankomst.

    Stine - Det vil helt sikkert se fint ud!

    Gitte - Det er du meget velkommen til. :)

    SvarSlet
  25. SUPER skønne puder. Jeg glæder mig til at se hvilket navn du vælger at fortsætte under.

    SvarSlet