3.3.11

Barsel


Rent demonstrativt tuller jeg stadig rundt i nattøj og ved næsten ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, her den første dag hvor jeg rent faktisk holder barsel. Altså, på papiret har jeg jo haft det siden i fredags, men har arbejdet indtil i går - og har haft rygende travlt med at overlevere og lukke ned. Nu mangler jeg bare timeregistrering for januar/februar (det er virkelig noget fanden har skabt!), svare på et par sidste mails og så er jeg done... Mærkeligt.

Nu skal jeg helt lære at dandere den, og bare hygge uden dårlig samvittighed. Klokken er knap halv ti, og jeg har allerede tømt opvaskemaskine, sat vasketøj over, ryddet lidt op, arbejdet i en times tid og skal til at skrive laaange lister over alt det som jeg har intentioner om at gøre, mens jeg har mig-tid. Troede faktisk at afslapning var en af mine spidskompetencer, men mon ikke pulsen kommer ned på et tidspunkt??

Men med en kop the, og en go'-barsel-gave med masser af chokolade fra arbejde stående foran mig, karnevalskostume projekt på eftermiddagsprogrammet, så er jeg vel godt på vej?

16 kommentarer:

  1. Det lyder i hvert fald som om, at du er godt på vej;) Hvad med en tur til Kbh.?

    SvarSlet
  2. Anne - Jeg har haft rigtig travlt arbejdsmæssigt, så selv om natten har jeg enten ligget søvnløs eller drømt om opgaver der skulle løses, mails der skulle skrives osv. Først nu kan jeg helt trække vejret og har overskud til Københavnsplaner. Så jeg ville faktisk skrive til Anne og dig i dag. Jeg er ved at kigge på flybilletter til næste uge tirs-tors. Kan du en af de dage? :o)

    SvarSlet
  3. Hvor dejligt for dig!!! Man skal lige vende sig til at komme ned i gear. At lave lister kan nu også være ganske afslappende ;)

    Nyd det :)

    SvarSlet
  4. Anne - Nemlig! Jeg er også bare totalt liste-menneske. Jeg skal bare holde listerne langt væk fra Karsten, der har en tendens til at tilføje en hel masse kedelige praktiske ting han har interesse i på dem... ;o)

    SvarSlet
  5. Dejligt med barsel - endelig ;o) Og ja du er vist godt på vej ned i gear... Nyd det ;o)

    SvarSlet
  6. Husk den daglige barsleslur, den er meget vigtig :O)

    SvarSlet
  7. uuh det er dejligt, og det skal bare nydes inden nr. 2 kommer. Jeg var selv træt af ventetiden til sidst, men nu kan jeg godt savne at jeg havde så meget mig-tid. Men åh hvor er det også skønt med 2 rollinger, så der er meget at glæde sig til :D

    SvarSlet
  8. Ej, spændende med barsel?
    Hvornår er terminen??

    Nyd tiden du har hjemme:)

    SvarSlet
  9. Go´barsel til dig... det skal du nok hurtigt få lært er jeg sikker på... ;)

    SvarSlet
  10. Tillykke med "rigtig" barsel Maiken ;)
    Jeg glæder mig til at se alle de fine kreative ting som du garanteret får produceret i ventetiden.
    Og jeg hopper med på vognen over personer som synes at et par kbh-ture er på sin plads!

    SvarSlet
  11. Jeg har fri om onsdagen, så der ville vi sagtens kunne lave noget:)

    SvarSlet
  12. Det ser nu alligevel lidt hyggeligt ud med barsel og liiiige det sidste arbejde :)

    SvarSlet
  13. Dejligt med barsel:) spændende med nr 2 - det er med at nyde tiden inden den nye kommer - puha venter selv spændt:)

    SvarSlet
  14. ihh, bliver helt midundelig. Vi har ikke engang nr 2 på vej, men jeg glæder mig allerede til det blivet min tur til masser af mig-tid. Og den der barselslur som "Uglemor" snakker om lyder som en super idé.

    SvarSlet
  15. Timeregistreringen tog næsten hele dagen (øv), så jeg nåede hverken fastelavnskostume eller middagslur. Tsk. Begge dele ret vigtigt. ;o)

    Det er nemlig vildt fedt med alt den tid til fri disposition (kan man få nok af det??!). Dét skal bare nydes. Og ja, jeg er allede mere nede i gear i dag nu hvor arbejdet er 100% afsluttet. :o)

    Siri - Termin er den 9. april, men da jeg gik 15 dage over tid sidst, så regner jeg med "bonustid" denne gang også...

    Anne - Super, jeg har mailet dig.

    Stine - Det bliver bare en enkelt smuttur, så jeg må lige se hvor meget jeg når. :o)

    SvarSlet
  16. Nyd din barsel inden lillesøster kommer - jeg havde også selv hundredevis af gøremål, og nåede de fleste.

    SvarSlet