9.8.13

Frokost i Salzburg


Det var i Salzburgs gader at sommerkjolen fik sin debut. De fleste af feriebillederne ligger stadig uredigerede hen, men nu hvor jeg gerne ville vise Agnes kjole frem, så var det også meget passende at vise et par ekstra fra en hyggelig udendørs frokost i en af de højtliggende gader i Salzburg.

Der fik jeg nemlig også lejlighed til at udforske mit nye canon spejlrefleks kamera. Vi skal lige vænne os til hinanden, men jeg tror nu vi kan blive ret gode venner - og især til portrætter og andre billeder med makro. :)

10 kommentarer:

  1. Smukke kjoler og virkelig kønne børn ;-) Tror du bliver glad for det kamera - det er nogle rigtig gode billeder! :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi bliver afgjort gode venner, kameraet og jeg. Ind til nu har jeg brugt et godt digitalkamera, men især makrobillederne bliver markant bedre (det er også taget med makro linse) og så fanger det lyset bedre.

      Og tak for søde ord og kjoler og børnene. Den ene kjole og de to børn kan jeg tage kredit for. :D

      Slet
  2. Du har nogle smukke piger, Maiken, og sikke nogle flotte billeder.

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder og smukke piger :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg bliver også helt glad, når jeg ser på billederne.

      Slet
  4. Skønne billeder af dine smukke piger! Rigtig fin billedkvalitet.

    SvarSlet