29.1.11

Lørdag








Ah, en dejlig start på weekenden. Først gymnastik med sprudlende Ingrid fra morgenstunden. Bagefter op på jernhesten for at cykle ind til glo-bryllup ved en kollega efterfulgt af café hygge med andre kolleger.

Og nu hvor bogudsalget startede i dag blev det også til et smut forbi et par boghandlere. For jeg har en svaghed for bøger i alle afskygninger - faglitteratur, romaner og kogebøger. Heldigvis mestrede jeg begrænsningens kunst i dag, for jeg har stadig oceaner af ulæste bøger på hylden. Så Meyers salatbog var den eneste som kom med hjem, selvom jeg var temmelig fristet af alle de indbydende bøger på hylderne. 

Det bedste er, at weekenden stadig kun er halvt brugt, så der er masser af tid til kreahygge, venindebesøg... nå ja, og så det forjættede vasketøj.

God weekend!

9 kommentarer:

  1. Jeg har også haft kig på Meyers Salatbog, især når den kun koster 80 kr. under udsalget. Giver du et praj, når du ved, om den er god?

    SvarSlet
  2. Ida - Jeg har bare smagt et par salater hos en studieveninde, så dem kan jeg i hvert fald sige god for. Den falske couscous på billedet var virkelig god! Ved bog&idé var den kun på tilbud i dag, men jeg ved ikke om andre boghandlere har den med i udsalget?

    SvarSlet
  3. Lyder som en skøn lørdag;) Jeg har også tilbragt min i intensivt selskab med datteren - det er guld værd, når tiden er til det;)
    Ha' en dejlig weekend..
    Kh Anne

    SvarSlet
  4. Det lyder som en skøn lørdag. Her er den blevet brugt på hygge med tre unger + en ekstra i form af kusinen, som skal blive til overnatning. Så der har ikke været tid til meget kra eller selvfølkælelse med fire unger på 6 mdr, 2, 3 og 6 år. Men pyt, jeg elsker det jo :-)

    SvarSlet
  5. Det lyder som en perfekt lørdag indtil videre. Jeg har også været heldig på bogudsalg :)

    SvarSlet
  6. Hvor lyder det bare skønt! Dejlige billeder.

    SvarSlet
  7. Det var farligt det bogudsalg:-)
    Her er der også åbent i morgen. Købte bl.a. Meyers bagebog, så nu kan vi lave et lækkert måltid!
    K Bmor

    SvarSlet
  8. God weekend og .. øh ... nå ja, lige vasketøjet.

    Hilsen Kirsten

    SvarSlet
  9. Anne - Det er virkelig også skønt når der både er tid til Ingrid-hygge & alenetid. Helt perfekt for mig...

    Ditte - Legende unger er nu også hyggeligt...

    Malene - Har lige set dine indkøb. Det ser rigtig fint ud.

    Mor - Nemlig, men jeg fik virkelig begrænset mig. Vi har også dårligt plads til mere skønlitteratur. Kan tage salatbogen med i næste weekend, så du kan se den. :o)

    Kisser - I lige måde...

    SvarSlet