8.7.14

Sommerliv


Hver sæson har sin charme, men jeg er nu helt ærligt ret glad for konceptet sommerliv. En spontan soppetur i havet, nyde hjemmelavet jordbæris i det fri, spise gode sommersalater med bær og shoppe sødt børnetøj til næsten ingen penge. Ja, selv insekterne synes faktisk at være ret søde på den her årstid.

Om få dage starter min ferie, og jeg glæder mig temmelig meget! Vi er ved at lægge sidste hånd på planlægningen af sommerferien, og det har da uden sammenligning været den mest kaotiske planlægningsproces nogensinde. Jeg har lovet mig selv, at vi næste år planlægger ferien i god tid. Om det lykkedes er en anden sag, for vi plejer notorisk at være last minute. Hvorfor aner jeg virkelig ikke, men sådan er det bare med os. :)

7 kommentarer:

  1. Skønne billeder :-) Har du selv syet kjolen man kan ane på billede 2?

    SvarSlet
  2. Nårh, en sød lille bi:-) God ferie!

    SvarSlet
  3. Bare I kommer af sted, det er jo det vigtigste :) Men vi ville nu gave nydt at feriere med jer og dase ved poolen med et koldt glas rosé...

    Har shoppet de selvsamme shorts til Karla, og kan endnu engang konstatere at vi deler samme gode smag ;)

    SvarSlet
  4. Hej Maiken. Jeg sad tilfældigt og tjekkede mine kommentarer på bloggen, da jeg opdagede at et hav af søde kommentarer fra dig var røget i mit spamfilter! Det er der nu lavet om på og tusind tak for de fine ord.

    SvarSlet
  5. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    SvarSlet
  6. This is a very good post! Just keep updating much useful information

    SvarSlet