11.5.14

Doven søndag


Det føles som længe siden vi sidst har haft en rigtig doven søndag, og hvor er det bare skønt! Pigerne og jeg har været på loppemarked, og fundet fine ting før vi blev fanget i det vildeste uvejr. Så i hagl, torden og regn måtte vi fuldstændig gennemblødte løbe tilbage til bilen. Den eneste rigtige kur efter at have været våde og kolde var et varmt bad, kaffe med mælk og hindbærsnitter. :)

Med os hjem fra loppemarkedet nåede vi at få en West Germany gulvvase, et par fine viskestykker, en blondetop til Ingrid, og en tyv som politmanden kunne fange. Pigerne plejer at få en ting eller to, så de fik nogle pixi bøger og lidt My Little Pony magen til det, jeg havde som barn. Ren nostalgi. En ganske fin høst synes jeg.

Kurven ovenpå vægreolen er fra min mor og også ganske ny. Måske det så kan lykkedes at holde lidt styr på diverse opladere og andet elektronisk gear som fylder op?

God søndag, og god mors dag. :)

5 kommentarer:

  1. På trods af uvejret lyder det som en dejlig dag :) jeg er helt vild med vasen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Om ikke andet har pigerne og jeg da en god historie om skybrud og torden, som vi løb igennem... :)

      Vasen er jeg også ret glad for. Det er ikke så ofte de er til at finde i helt lyse farver, og med lidt grene bliver den ekstra fin.

      Slet
  2. Dovne søndage er bare de bedste :) Lyder i øvrigt hyggeligt med lyn og torden - og efterfølgende kaffe og hindbærsnitter...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også den eneste rigtige måde at rekreere ovenpå torden og regn. :)

      Slet
  3. Truly no matter if someone doesn't understand afterward
    its up to other visitors that they will help, so here it occurs.



    Have a look at my weblog How To Lose Weight Fast Without Pills In 10 Days

    SvarSlet