27.1.13

Odense


Jeg kender forbløffende lidt til Odense, så jeg smed et par fritimer ind i programmet, da jeg alligevel skulle derned med arbejde i løbet af ugen. Fuldstændig på udebane vandrede jeg rundt på må og få - og med lidt fif fra Lis. Jeg endte op med uendelig ømme fødder (hvem pokker med sine sansers fulde fem tager egentlig også tårnhøje hæle på til to dages hektisk program?!), en pose med lidt lækkert udsalgstøj, en god kop kaffe og et rigtig godt indtryk af byen. Jeg er klar til et gensyn en anden gang. :)

NB: Jeg kan takke de minus 12 graders kulde for at det overhovedet var muligt at få støvlerne på igen efter togturen. To dage mere og smertestillende skulle der til for at de blev fødder igen. Jeg tror nok jeg har husket at tage praktiske sko med en anden næste gang!


8 kommentarer:

  1. Kender heller ikke selv så meget til odense, med det ser da ud til det er besøget værd ud fra dine skønne billeder :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Absolut! Og jeg er sikker på, at Odense kan byde på langt mere end hvad jeg lige nåede at se i de par timer jeg havde til rådighed at lege turist i. :)

      Slet
  2. Ja, det er en skøn by at gå på opdagelse i! Lyder som dejlig tur. Ha en rigtig dejlig uge og tak for billederne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg får også lyst til at gå på mere opdagelse. :)

      Du må også have en rigtig god uge...

      Slet
  3. Fine billeder - de giver jo en helt lyst til at tage en smuttur til fyn... Håber dine fødder er blevet fødder igen :) Kh Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har sørme holdt hårdt at få fødderne til at blive fødder igen. ;) Sjældent har de været så medtaget og jeg mistænker lidt at en sene i den ene fod er blevet overbelastet, så jeg holder mig til helt flade vinterstøvler i disse dage.

      Der står også mange smutture på min liste. :)

      Slet
  4. Men Maiken det ser ud som om, at du fik meget ud af din tur.. gad ellers godt have hilst på dig.. Knus C

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fik rigtig meget ud af mine timer rundt i byen, men en god kop kaffe sammen ville nu have været prikken over i'et. :)

      Slet