5.7.11

Tirsdag


Hindbærsnitterne som jeg bagte i hast før mødregruppen til formiddag blev nydt igen til en stille eftermiddagsstund med syslerier og grøftekantsbuket på bordet mens Agnes boblede i barnevognen. Dejligt.

Faktisk er det ganske typisk at min tidsplanlægning er helt umulig fordi der sniger sig et spontant projekt ind. At give sig i kast med at bage hindbærsnitter i morges 1½ time før mødregruppen - når bagevægten er i stykker, Agnes skal ammes, vi begge skal skifte tøj og der er en halv times gåtur forude - må vist siges at være ret håbløst. Men jeg nåede det, hindbærsnitterne smagte forrygende og de andre satte pris på min spontanitet.

Til de af jer der også tilbragte søndagen med krea, bytteri, sniksnak og stenbro picnic. Det var super hyggeligt at se og gense jer alle! Tak Louise og Cille for at I tog teten og arrangerede den dejlige dag med fine goodies og til Julia for at åbne din hyggelige fabrik...

8 kommentarer:

  1. Gud hvor jeg dog savner at være på barsel, når jeg læser sådan et indlæg. Det lyder altså super hyggeligt...
    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Jeg kan se du er kommet i gang med din flagranke - spændt på at se den færdig :)

    SvarSlet
  3. Eeeej hvor jeg kender det....det der med de spontane ideer og troen på at minutterne og timerne sætter sig på standby til man er færdig med sin spontanitet:-) :-)

    De hindbær snitter ser død skønne ud (jeg KAN bare ikke finde ud af at lave hindbær snitter, hver gang jeg forsøger går det helt i vasken...og jeg er ellers ret ferm til det der med at bage, så jeg forstår det bare ikke!!!)....og så er jeg bare vild med de der kopper - ejer desværre ingen af dem selv...men de står på ønskesedlen:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. Send lige en hindbærsnitte herover, tak! Har lige ryddet op i kælderen og trænger til sukker...

    SvarSlet
  5. Hvor er du sej, Maiken. Flittig og effektiv :-)

    Spændende flagranke(?) du har gang i?

    SvarSlet
  6. Skønt barsels indlæg ;) Jeg har en halvfærdig flagranke liggende fordi jeg tilsyneladende er blevet uvenner med min overlocker... Håber at vi bliver gode venner igen, så der kan komme 2 flagranker op til Silje's fødselsdag.

    SvarSlet
  7. Hvor tager du nogle lækre billeder. Det giver virkelig inspiration til bare at se mere. Tak!

    SvarSlet
  8. Mette - Det er altså også dejligt! :)

    Camilla - Nemlig, men nu er jeg så gået i gang med to mere sideløbende med, så det varer nok lidt tid før jeg bliver færdig alligevel. Og tak for sidst. Det var rigtig hyggeligt! :)

    Malene - Haha, godt jeg ikke er den eneste som er helt håbløs. Det var min debut med hindbærsnitterne og det gik faktisk så fint at jeg prøver igen i næste uge...

    Anne - Sorry. De er for længst væk.

    Louise - Vist kun flittig til det jeg synes er sjovt. ;) Jeps, det er en fødselsdagsflagranke.

    Michelle - Nu har jeg misset tre fødselsdage siden jeg byttede mig til flagranke stoffet, så min næste deadline hedder også september. ;)

    Maria - Tusind tak (og velkommen til!). Det er jeg glad for du synes, for jeg øver rigtig meget i at tage bedre billeder. :)

    SvarSlet