11.4.11

Expensive ventetid


Mens der ventes på lillesøster kan jeg jo lige så godt fordrive tiden med noget fornuftigt - shopping! Ting som jeg længe har villet have er investeret i suppleret med lidt impulsshopping. Tasken er (endelig) blevet pakket, frisøren er besøgt og barnevognen hentet, så nu 40+2 kan lillesøster bare komme an! Men indtil da storhygges der med kaffe, café, boligprojekter, kreahygge, pudesyning, solskin, Ingrid-forkælelse, bagning, tosomhed på tapasrestaurant med Karsten... Ja, jeg har faktisk ikke travlt.

Kun en enkelt ting må godt ske temmelig hurtigt. Vores netforbindelse har været ustabilt i uger, og nu er det helt nede, så jeg veeenter på at der kommer en reparatør og låner i mellemtiden Karstens (langsomme!) 3G stick for ikke at være helt teknisk afsondret. Suppleret hermed har picasa nægtet at uploade billeder til bloggen. Suk. Så be aware - snart kommer der et veritablet billedspam af yndlings-Ingrid, kreaprojekter, forårsfint pynt og vom!

11 kommentarer:

  1. Fin fin kjole. Glæder mig til billedspam :)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er enig med Malene. Glæder mig til billedspam :)

    god ventetid

    SvarSlet
  3. uh ja ventetiden kan føles lang når man passerer terminsdatoen! Men du virker da til at være ved rigtig godt mod :D

    SvarSlet
  4. Malene - Et godt scoop i H&M. Den må hænge på bøjlen lidt endnu, for pt. ligner jeg et telt om maven i den - og det går jo ikke! ;)

    Anne - Har rigtig meget at vise frem, men når der enten ikke er netforbindelse eller at det er et dagsprojekt at uploade billeder (faktisk ingen overdrivelse!) fra 3G sticken, så er billedspam uundgåeligt. :)

    Mette Kathrine - Ingrid blev født 42+1, så jeg er på ingen måde rastløs endnu, da jeg hele tiden har forventet at gå over tid. Sidste gang var jeg bare skuffet over at det ikke blive igangsat, så nu håber jeg på det gider af sig selv denne gang. :)

    SvarSlet
  5. Billedespam er godt! :) Men dejligt at du hygger dig i ventetiden :) Og lækre indkøb :)

    SvarSlet
  6. Lækre køb. Telefonen blir du SÅ glad for. jeg er i hvert fald rigtig glad for min. Håber ikke ventetiden kommer til at føles for lang, men det lader til at du hygger dig:)

    SvarSlet
  7. Lækre køb - glæder mig til at se billeder af lillesøster når hun kigger ud i solskinnet.

    Jeg læste hos Anne den anden dag, at du ønskede ny header men var "teknisk" udfordret - jeg giver gerne end hånd og slår et par streger i photoshop.

    SvarSlet
  8. 40 + 2... Hvor er det spændende :0). Det må næsten ikke være til at holde ventetiden ud. Men det ser nu ud til at du hygger dig :0).

    Jeg er selv i uge 33 + 2. Sidste gang fødte jeg i uge 34 + 5... Så jeg ved slet ikke hvordan det er at gå over tiden. Men det må være ret vildt :0). Rigtig meget held og lykke med det hele! Jeg håber at der snart sker noget!

    Kh Maria

    SvarSlet
  9. Ihh hvor er det spændende for Jer... Husker det som var det i går og pludselig så har matriklen fået endnu en beboer - det er så surrealistisk og kæmpe fantastisk.
    Fine dyre indkøb og kan kun sige lækker barnevogn - for den har jeg også;)

    SvarSlet
  10. Ihh jeg følger spændt med.....jeg har selv fødselsdag på fredag :-) Lækre indkøb - håber ikke du kommer til at gå alt for lang tid over for så bliver det godt nok dyrt :-)

    SvarSlet
  11. Line - Er også ret begejstret for investeringerne. :)

    Malene - Det er ren luksus at have en telefon som rent faktisk virker, hvilket man ikke just kan sige om min nokia mere. Så nu skal jeg bare lære den at kende og flytte data over... Tror også jeg bliver rigtig glad for den.

    Michelle - Ehj, hvor er du sød (igen)! :) Det vil jeg rigtig gerne have hjælp til. Mailer dig lige. Men jeg regner med at vente til lillesøster er kommet, med mindre ventetiden pludselig føles lang. ;)

    Maria - WOW, det var virkelig tidligt du fødte sidst. Håber bestemt at du kommer til at gå længere tid denne gang. Og tak. :)

    Mille - Det er helt andre tanker denne gang. For hvordan blir det mon med to? Og hvordan reagerer Ingrid? Og er det dobbelt så hårdt? Så vi er spændte. Til Ingrid havde vi en brugt Emmaljunga, men jeg blev aldrig helt glad for den, så nu er den solgt til stort set samme pris som vi købte den for, og jeg nyder den luksus at vi skal prøve at have en helt ny barnevogn denne gang. :)

    Mette - Haha, den tanke har jeg også tænkt! Synes også det er store investeringer, men dog ikke impulsive. ;) Måske du kommer til at dele fødselsdagen? Vi skal til jordemoder torsdag, så jeg er spændt på om der sker noget der?

    SvarSlet